Jak nehty pomáhají?

Někteří lidé stojí na hřebících každý den, aby se rozveselili nebo zmírnili stres, zatímco jiní procházejí psychologickým traumatem několika praktikami, což je také užitečné. 30.10.2022, Sputnik Bělorusko

Zrovna nedávno se zdálo, že jóga je pro Bělorusy poněkud neobvyklá praxe, ale dnes téměř každé fitness centrum nabízí kurzy jógy v různých směrech, v mnoha městech byla otevřena specializovaná centra a instruktoři pravidelně praktikují online. Můžeme s jistotou říci, že jóga se stala nedílnou součástí života mnoha lidí a nikdo se jí už nediví, ale po józe se v tuzemsku začaly objevovat další praktiky, které nám stále připadají výstřední. A jedním z nich je přibíjení, které zahrnuje stání na prknech s ostrými kovovými hřebíky v nich upevněnými. Sputnik se snažil přijít na to, proč je tato praxe užitečná a zda existují kontraindikace pro stání na hřebících. Není to nebezpečné? Jak řekl instruktor jógy korespondent Sputniku a dirigent různých energetických, tělesných, duševních a duchovních praktik jednoho z minských jógových studií Taina Kondratov, stát na hřebících není vůbec nebezpečné, pokud jsou desky sádhu (speciální desky na přibíjení) vyrobeny kvalitně. Existují však také kontraindikace pro hřebování, na které by se nemělo zapomínat. Tato praxe není vhodná pro ty, kteří mají srdeční onemocnění, chronická onemocnění v aktivní fázi, onkologii (v případě remise je nutné nejprve konzultovat s lékařem), schizofrenii a jiné duševní poruchy, rány a záněty na nohou, stejně jako jakákoliv intoxikace.“ Také ne Doporučuje se jít si pro nehty, pokud jste byli včera na pedikúře,“ dodala instruktorka.Těhotenství a kojení jsou také kontraindikací této praxe. Pokud jde o děti, mohou cvičit hřebíky, ale pouze tehdy, když začnou chápat proces trénování své mysli a když jasně pochopí, jaký je význam překonání „bolesti“. To je důvod, proč Taina nedoporučuje zahajovat praktikování hřebíků u dětí mladších 13 let. KDO: do roku 2030 se stovky milionů lidí stanou pacienty kvůli fyzické nečinnosti>>>Jaké jsou výhody nehtů? Různé postupy poznamenávají, že hřebování poskytuje mnoho užitečných výhod. „Celá projekce těla se nachází na našich chodidlech. Ovlivňováním chodidla při hřebování tak ovlivňujeme všechny systémy a orgány. Je to druh masáže, která zvyšuje rychlost metabolismu, čistí a posiluje tělo,” vysvětlila Taina. Pomocí této praxe se navíc silně aktivuje imunitní systém v reakci na takový blahodárný stres. A ranní hřebík vytváří povzbuzující účinek a cvičte večer – velmi uvolňující Pět cviků pro krásné držení těla >>> Jak se rozhodnout Odborník vysvětlil, že abyste stáli na nehtech, potřebujete silnou prosbu a chuť to realizovat . Bez úmyslu a žádosti je lepší necvičit přibíjení.“ Během cvičení máme možnost řešit jakékoli požadavky psychického charakteru: o vůli, o zbavení se strachu, výčitek a jiných negativních či potlačovaných emocí, žádostí o sebe- důvěra. Nebo si jednoduše sami zjistíte, o jaký nástroj duchovní praxe se jedná a jak funguje,“ vysvětlil Mystery.Při samotné praxi má člověk možnost přetrénovat svůj mozek typickým způsobem reagovat na stresové situace, když ve skutečnosti nejsou. Když se člověk například rozhodne přijít si zacvičit hřebování, většinou přijde za zkušeným průvodcem nebo do jógového studia. Tento prostor je pro toho člověka bezpečný a přívětivý a prkna s hřebíky jsou kvalitně ručně vyrobená zkušeným řemeslníkem a jsou vyrobena tak, aby si neporanila nebo neprorazila nohu.“ Proto fakt, že při cvičení člověk zažije nepříjemné pocity bolesti a znechucení nejsou jeho pudem sebezáchovy, ale spíše navyklými reakcemi a výmysly naší mysli. Proto máme možnost stát se skutečnými pány svých reakcí. Ostatně nesnažíme se pomocí hřebíků zničit pud sebezáchovy, to se nám nepodaří, pracujeme jen s těmi reakcemi, které nám překážejí v běžném životě, např. brání nám realizovat se, vyjadřovat se, tvořit, milovat, být silní a svobodní,“ řekl instruktor. Když se člověk dostane na nehty, ty emoce a pocity, které dlouho potlačoval a nedal jim průchod vynořit se. „Pokud se neustále držíte zpátky a pohřbíváte v sobě skutečné pocity, hromadí se v nás jako nepříjemná zátěž a naše tělo i psychika musí neustále podporovat jejich potlačování, a to je neustálý stres a napětí na pozadí. Když ale stojíme na nehtech, všechny ty potlačené emoce, strachy a pocity vyplouvají na povrch. A to je skvělé, protože máme možnost to všechno nechat projít relaxací a pochopením, že toto potlačování pocitů nám jen brání žít,“ podělila se o nuance praxe její průvodce Co se stane s tělem, když sníte dýni? >>>Jak potřebujete stát na hřebících dlouho a často Lektor doporučuje stát na hřebících maximálně hodinu. „Čas strávený stáním na hřebících závisí na záměru samotného člověka. A během cvičení se nezaměřujeme na čas, ale na vjemy. Praxe je považována za 100% úspěšnou, pokud člověk začne pociťovat lehkost a klid. A když se člověk dostane do klidového stadia, může vlastně stát na hřebících celé hodiny, ale už to nemá smysl, protože záměry a žádost jsou vypracovány. Lehkost a mír jsou známkou toho, že žádost byla vyřízena,” řekla Taina. Ale zároveň by člověk neměl považovat praxi za neúspěšnou, pokud sleze nehty, aniž by dosáhl tohoto stavu lehkosti a míru. Jak vysvětlil odborník, znamená to jen to, že požadavek je dost vážný a pro psychiku je pohodlnější se k němu postupně propracovat.“ Každopádně i když stojíte na hřebících tři minuty, mozek má čas se během tentokrát. A po nějaké reflexi, při dalším přibíjení, bude tato doba delší,“ dodala.Podle instruktora obvykle nastává stav lehkosti a klidu přibližně v 10-15. minutě, takže při hodinách ve studiu, kde Taina pracuje , vyzývají stát na nehty po dobu nejméně 20 minut. “Během této doby dosáhneme nejen klidového stavu, ale také v dalších, takříkajíc kontrolních 5 minutách, se nám podaří skvěle namasírovat chodidla a prosadit se v praxi,” řekl mluvčí. frekvence, vše závisí na požadavku. Někteří si například kupují prkna s hřebíky a cvičí každé ráno, aby se rozveselili a naladili na nadcházející den, nebo každý večer, aby se zbavili stresu dne.Pokud člověk cítí takový požadavek, Kondratová doporučuje vzdát se alkoholu týden před tréninkem, aby byl proveden co nejefektivněji. „Buďte ochotni čelit svým pocitům a emocím a žijte je v daném okamžiku, aniž byste utíkali nebo se od nich odvraceli. Nechte stud a rozpaky doma, vezměte si z této báječné praxe maximum,“ radí odborník Nejzajímavější a nejdůležitější novinky hledejte na našem kanálu Telegram.

READ
Jak správně namáčet řasu?

nohy na prkně s hřebíky

„Nemoc přichází tak rychle, jako padá zeď, a odchází tak pomalu, jako se odvíjí hedvábí,“ říká stará východní moudrost. Problém je v tom, že nemoc se nejprve projevuje na energetické úrovni a může v tomto stavu postupovat roky. Když nerovnováha v těle dosáhne vrcholu, nemoc dosáhne fyzické úrovně. V raných fázích to začíná nerovnováhou v pohledu na svět nebo v energetickém těle člověka.

Tak či onak, nemoc je nerovnováha v těle. Z energetického hlediska narušení volného toku energie v těle způsobuje fyzické problémy. V lidském těle je 72 tisíc kanálů, kterými proudí energie, na propletení těchto kanálů jsou body, na které působí, obnovuje se tok energie v těle a tím se na energetické úrovni odstraňuje příčina nemoci. . Na ploskách nohou je soustředěno velké množství akupunkturních bodů. V dávných dobách, kdy lidé žili v souladu s přírodou a často chodili bosi po zemi, byl dopad na tyto body neustálý, což zabraňovalo stagnaci energie. Nyní, když většina lidí žije ve městech, je dopad na tyto body minimální. To se však dá napravit, pomůže s tím taková tvrdá jógová praxe, jako je stání na hřebících.

Stojící na hřebících: výhody a škody

Dokud jsou dodržována bezpečnostní pravidla, je přibíjení dostupné pro mnohé. Deska s hřebíky, na které se praktikuje, se nazývá „deska sádhu“. „Sádhu“ znamená „svatý muž“ neboli jogín.

Proč stát na hřebících:

  • tato praxe vyrovnává práci vnitřních orgánů
  • uzdravuje a posiluje tělo
  • zlepšuje tok energie v těle
  • vlaky budou
  • pomáhá krotit mysl
  • rozvíjí kontrolu nad emocemi a pocity

U lidí s vojenským typem charakteru a odpovídajícím způsobem života pomáhá praxe kultivovat statečnost, odolnost vůči fyzickému nepohodlí a také pomáhá naučit se zdrženlivosti. I krátké stání na hřebících rozvíjí vědomí a koncentraci. Z tohoto pohledu může přibíjení pomoci v psychologické praxi zvané „sankalpa“. Sankalpa je postoj, který se stahuje do podvědomí. Chcete-li to provést v normálním stavu vědomí, bude to vyžadovat mnohonásobné opakování, které může trvat roky. Při askezi, jako je stání na hřebících, je dosaženo zvláštního stavu vědomí, připomínajícího lehký trans. V tomto stavu je snazší vytvořit sankalpu – pozitivní postoj.

READ
Jak rovnoměrně zasít trávník?

Moderní společnost nám dává takový rytmus života, že většina lidí ani nemá čas přemýšlet o nejdůležitějších otázkách: “Kdo jsem?”, “Proč jsem přišel na tento svět?”, “Jak tento svět funguje?” ?“, „Jaký je smysl mého života?“ ? a tak dále. Ale i když si člověk začne klást otázky a v procesu hledání odpovědí začne chápat, že vektor jeho pohybu a vývoje nesměřuje úplně tam, kam potřebuje, a ztrácí čas prázdnými, zbytečnými věcmi – ani v tomto případě není vždy možné dosáhnout něčeho radikálně -změnit. Člověk pochopí, že je potřeba něco změnit, ale všední záležitosti se zase vlečou a člověk se smiřuje s tím, že se nic změnit nedá. Proč se tohle děje? Proč prchavý záblesk uvědomění, záblesk vědomí okamžitě zmizí a znovu uvrhne člověka do temnoty každodenní marnosti?

Jak stání na hřebících ovlivňuje karmu. Každý se v minulosti dopustil negativních činů a podle vesmírných zákonů bude třeba zažít následky těchto činů. Negativní karma se ničí prožíváním utrpení, ale je možné takové chvíle prožívat vědomě a méně bolestivě. To vyžaduje asketismus – dobrovolné sebeovládání. Stání na hřebících je asketismus, který nám v koncentrované a bezpečné podobě pomáhá přežít utrpení, které je způsobeno naší karmou. Pravidelným praktikováním takové askeze můžete postupně, po malých „porcích“, přežít i tu nejtěžší karmu a překonat vážné potíže.

Pamatujte, že fanatismus je škodlivý. Dokonce i elixír nesmrtelnosti se stane jedem, pokud není dodrženo dávkování.Abyste zabránili tomu, aby se léčebná praxe stala škodlivou, cvičte zdravý rozum.

Je důležité pochopit, že stát na hřebících je stresující, zejména pro nepřipravený organismus. Psychický a fyzický stres z nadměrného setrvávání v praxi rychle vyčerpá vaši motivaci a týrání vás omrzí. Dlouhodobé působení reflexních bodů může způsobit nepředvídatelné následky, například spustit očistné procesy v těle. Proto byste měli cvičit postupně a pozorovat reakce svého těla.

Důležité je najít kvalitní prkno, aby se nezranilo a nevyprovokovalo příliš intenzivní dopad na jednotlivé akupunkturní body. K tomu musí být deska s hřebíky dokonale rovná. Umístění nehtů je v šachovnicovém vzoru s rozestupem 1 cm Nehty musí být pozinkované nebo postříbřené, což zabrání infekci. Nedoporučuje se začít cvičit bez zahřátí – protáhněte si nohy, abyste je připravili na tak silný dopad. Měli byste pečlivě sledovat své pocity, pocit mírného nepohodlí je přijatelný, ale i v tomto případě se nedoporučuje stát na hřebících déle než jednu minutu v počáteční fázi.

READ
Která hortenzie kvete nejdříve?

nohy na nehty

Jak se naučit správně stát na hřebících

Navzdory zjevné jednoduchosti nástroje se nedoporučuje vyrábět desku s hřebíky sami, protože je důležité vzít v úvahu mnoho malých detailů, aby nedošlo k poškození místo užitku. Je lepší koupit desku nebo si ji objednat od mistra, který se zabývá profesionální výrobou.

Je lepší začít cvičit s asistentem nebo dokonce dvěma, protože musíte současně stát oběma nohama na povrchu desky s hřebíky a rovnoměrně rozložit váhu na obě nohy. To je důležité pro bezpečnou praxi. Pokud se rozhodnete cvičit sami, zkuste stát na prkně ze sedu nebo pomocí improvizovaných prostředků – opřete se o zeď, židli a podobně. Začněte a ukončete cvičení masáží chodidel.

Poprvé bude stačit stání na nehtech 20–30 sekund, poté postupně prodlužujte čas na 5 minut, ale proveďte to plynule, přidávejte 10–20 sekund najednou.

Stojící na hřebících: výhody

Stoj na nehtech působí na reflexní (akupunkturní) body, které jsou spojeny s vnitřními orgány a systémy člověka.

Účinek na mozek se provádí tlakem na bod uprostřed palce nohy. V přední části chodidel (na prstech a na jejich kořenech) jsou body vlivu na všechny orgány hlavy: oči, uši, nos. Základna palce tlačí na krk a pod tímto bodem je bod uvolnění tlaku. Na koncích prstů u nohou jsou body vlivu na čelní dutiny, které spouští jejich čištění. Uprostřed chodidel jsou místa působení na trávicí orgány: žaludek, střeva, slezina, ledviny, močový měchýř. O něco výše je žaludek. Na patách jsou body vlivu na pohlavní žlázy a těsně nad středem paty je bod, který pomáhá zbavit se nespavosti.

Výhody stimulace akupunkturních bodů jsou podpořeny vědeckým výzkumem. Dne 10. června 2018 byla v časopise JAMA Oncology zveřejněna studie, ve které ženy s raným stádiem rakoviny prsu podstoupily léčbu akupunkturou a po šesti týdnech jejich bolest zmizela nebo se snížila. University of Rochester v USA uvádí, že účinek expozice závisí na hladině proteinu A1 v lidském těle. Pokud je v těle nedostatek, pak bude účinek na reflexní body slabší. Výzkum z University of Melbourne v roce 2014 potvrdil účinnost stimulace reflexních bodů při léčbě chronické bolesti kolen. Zlepšily se i funkce kloubu.

READ
Jak je užitečná tinktura centaury?

Schopnosti lidského těla, které jsou vlastní přírodě samotné, jsou téměř neomezené, hlavní věcí je naučit se je správně odhalit. Tradiční východní medicína tyto schopnosti úspěšně využívá po mnoho staletí a léčí mnoho nemocí bez farmakologie. Jednou z účinných metod zvládání nemocí je fyzické působení na speciální body a oblasti, které stimulují hojivé procesy.

Organizace Arthritis Research UK na základě výše uvedených studií dospěla k závěru, že emoční stav pacienta výrazně ovlivňuje proces léčby a její účinnost při ovlivňování reflexních bodů. Účinek se může zvýšit nebo snížit v závislosti na emočních reakcích člověka. Světová zdravotnická organizace (WHO) dospěla k závěru, že zaměření na akupunkturní body může být účinné u nejméně 28 stavů, od bolestí hlavy a deprese po alergické reakce, mrtvici a bolesti páteře.

akupunkturních bodů chodidla

Proč stát na hřebících

Tři důvody, proč zkusit stát na hřebících

  • Fyziologické účinky. Tlak nehtů vlivem váhy člověka na akupunkturní body spouští v těle očistné, regenerační a ozdravné procesy. To pomáhá dlouhodobě překonat i chronická onemocnění.
  • Energetický dopad. Z pohledu čínské medicíny jsou všechny nemoci způsobeny nesprávným prouděním čchi – energie. Proto, aby se vyléčila nemoc, je tok čchi v těle harmonizován, což ovlivňuje prolínání energetických kanálů. Stání na hřebících dodává člověku další energii, hlavní je umět ji správně využít, nejlépe k tvorbě, a ne k další sebedestrukci.
  • Psychologický dopad. Stání na nehty rozvíjí odolnost vůči stresu, koncentraci, uvědomění a vůli. Vědomé sebeovládání vám pomůže překonat karmu a stát se trochu lepším. Pamatujte, že hlavním vítězstvím je vítězství nad sebou samým. Takovou pravidelnou praxí pocítíte nárůst mentální síly, sebevědomí, schopnosti překonávat obtíže a tak dále.
  • Duchovní praxe. Stání na hřebících je skutečná duchovní praxe. Kromě toho, že krotí tělo, emocionální a fyzické reakce, stání na hřebících pomáhá vědomě a rovnoměrně prožívat důsledky svých negativních činů v podobě askeze, čímž se vyhýbá nepříjemným „ostrým zatáčkám“ na cestě životem.

efekty hřebíků

Když se nemoc projeví na fyzické úrovni, znamená to, že se již zakořenila v energetickém těle a vyléčení takové nemoci může trvat roky. Aby se situace nedostala do kritického bodu, dodržujte preventivní opatření: správná výživa, správné myšlení, harmonické vztahy se světem, jóga a další fyzické praktiky, které udrží zdraví po dlouhou dobu. Pár minut denně hřebíků vám pomůže zůstat zdravý a veselý v těžkých životních situacích.

READ
Jak zjistit stáří kočičího stolu?

stát na hřebících, desku saddhu

Jak se postavit na nehty: technika

Je důležité pochopit, že stání na hřebících není jen fyzická praxe. Výsledek závisí na emocionálním stavu a postoji k praxi. V první řadě je důležitá koncentrace. Pokuste se zaměřit svou pozornost na léčení a obnovu těla. Stát na hřebících s myšlenkou: „Kdy tahle noční můra skončí?“ s největší pravděpodobností nepřinese žádný užitek, ale naopak. Pokuste se vybudovat motivaci a pochopit, proč to děláte. Stání na hřebících je druh meditace. Důležité je naučit se v takové zátěžové situaci ovládat mysl – zlepší se tím nejen zdraví těla, ale přeprogramuje se i psychika a naučí se ve stresových situacích udržet sebekontrolu.

Když stojíte na hřebících, je důležité naslouchat signálům těla, a pokud máte pocit, že prováděná praxe je příliš asketická nebo vede k podivným výsledkům, je lepší zkrátit dobu a frekvenci provádění a možná i úplně to opustit.

Rate article
Add a comment

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: